Privacy
Om een duurzame relatie op te bouwen moeten organisaties onder meer de privacy van de consumenten beschermen.
Organisaties die persoonsgegevens verwerken, mogen die gegevens enkel verzamelen en verwerken als daarvoor toestemming is gegeven. Ook moet uitdrukkelijk omschreven zijn wat het doel ervan is en wat de organisatie met de gegevens zal doen.
Zodra een bedrijf de gegevens gebruikt voor doelen waar vooraf geen goedkeuring voor werd verleend, kan het foutlopen. Lees over bescherming van de privacy op de site van MVO Nederland en de FOD Economie.
Meer over ConsumentenGerelateerde inhoud
-
Verlening van diensten met name op het gebied van lassen, leidingwerk, elektriciteit, metaalbewer
-
AI heeft veel potentieel om ondernemingen te helpen hun koolstofuitstoot te verlagen. Vier tips van experts om de mogelijkheden te benutten en de valkuilen te omzeilen.
-
Wij ondersteunen KMO's bij de transitie naar duurzaam ondernemen zodat ze enerzijds hun kern
Expertise Dankzij een complementair team hebben we voornamelijk expertise op vlak van ESG: strategie, Co2 bere -
-
Stagair bij Mantis consulting
-
Forma is een betrouwbare partner voor begeleidingen en opleidingen.
Expertise Begeleidingen, opleidingen en online tools op het vlak van kwaliteit - veiligheid - milieu - informa