man kijkt tussen de sanseveria's

Privacy

Om een duurzame relatie op te bouwen moeten organisaties onder meer de privacy van de consumenten beschermen.

Organisaties die persoonsgegevens verwerken, mogen die gegevens enkel verzamelen en verwerken als daarvoor toestemming is gegeven. Ook moet uitdrukkelijk omschreven zijn wat het doel ervan is en wat de organisatie met de gegevens zal doen.

Zodra een bedrijf de gegevens gebruikt voor doelen waar vooraf geen goedkeuring voor werd verleend, kan het foutlopen. Lees over bescherming van de privacy op de site van MVO Nederland en de FOD Economie.

CONSULTES

CONSULTES is uw deskundige partner op vlak van milieu en preventie. CONSULTES biedt o.a. volgende diensten aan: het invullen van de taken als...

Expertise

Voor de drie MVO-peilers (People, Planet, Profit) kan CONSULTES u, begeleiden bij het...

Greenfish

Greenfish, het adviesbureau dat uw bedrijfsomgeving kan "verduurzamen"....

Expertise

THE GLOBAL PICTURE BVBA

The Global Picture biedt unieke expertise aan bedrijven en organisaties die hun performantie willen versnellen en verhogen op vlak van Duurzaam...

Expertise

Coaching en traning om uw performantie te verhogen op vlak van Duurzaam Aankopen, Duurzame Supply...

Voka - Kamer van Koophandel Antwerpen-Waasland

Succesvol ondernemen is een zaak van goed samenwerken. Voka – Kamer van Koophandel Antwerpen-Waasland brengt ondernemers uit alle sectoren samen...

Expertise

Sustenuto

Sustenuto is een strategisch studie en adviesbureau voor maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) en duurzame ontwikkeling. Sustenuto is dé...

Expertise

Sustenuto biedt een geïntegreerd aanbod met ervaren coaches en een duidelijke aanpak voor een...

Terug naar boven