man kijkt tussen de sanseveria's

Privacy

Om een duurzame relatie op te bouwen moeten organisaties onder meer de privacy van de consumenten beschermen.

Organisaties die persoonsgegevens verwerken, mogen die gegevens enkel verzamelen en verwerken als daarvoor toestemming is gegeven. Ook moet uitdrukkelijk omschreven zijn wat het doel ervan is en wat de organisatie met de gegevens zal doen.

Zodra een bedrijf de gegevens gebruikt voor doelen waar vooraf geen goedkeuring voor werd verleend, kan het foutlopen. Lees over bescherming van de privacy op de site van MVO Nederland en de FOD Economie.

Netwerk

VOKA - Kamer van Koophandel West-Vlaanderen

Voka wil als het meest nabije, invloedrijke, professionele netwerk van ondernemers en als representatieve organisatie van ondernemingen in...

Expertise

Voka West-Vlaanderen is samen met de POM West-Vlaanderen initiatiefnemer van het West-Vlaams...

Clrwerkt

Advisering duurzame inzetbaarheid. Vitaliteit. Sociale innovatie

Expertise
Sociale innovatie. Duurzame inzetbaarheid. Vitaliteit

Voka - Kamer van Koophandel Mechelen

Voka wil als het meest nabije, invloedrijke, professionele netwerk van ondernemers en als representatieve organisatie van ondernemingen in...

Expertise

Voka – Kamer van Koophandel Mechelen is initiatiefnemer van zowel het Charter Duurzaam Ondernemen...

Clrwerkt

Advisering duurzame inzetbaarheid. Vitaliteit. Sociale innovatie

Expertise
Sociale innovatie. Duurzame inzetbaarheid. Vitaliteit

Intend Business Development

Better Business concept is multidisciplinaire aanpak MVO voor KMO bedrijven in drie stappen: Analyse, Advies, Actie Stap 1: QuickScan: We...

Expertise

Ondersteuning bij ontwikkelen heldere MVO strategie en concreet plan voor KMO bedrijven en ...

Terug naar boven