slogan "duurzaam werken doe je niet omdat het moet, je doet het uit overtuiging"

Meten en weten

Het meetbaar en dus zichtbaar maken van mvo-prestaties binnen de organisatie is cruciaal: voortdurend monitoren of observeren van de activiteiten is op zich vrij logisch. Enkel zo kan je monitoren dat de activiteiten voortgang boeken.

Steeds meer bedrijven kiezen ervoor hun mvo-activiteiten in een duurzaamheidsrapport te bundelen en verspreiden.

De Global Reporting Initiative (GRI) richtlijnen en hun indicatoren zijn een praktisch hulpmiddel om te communiceren over mvo én om het mvo-beleid te evalueren. De mvo-onderwerpen van Global Reporting Initiative komen in grote mate overeen met de kernonderwerpen van de ISO 26000-richtlijn. Dit maakt het makkelijk voor organisaties en ondernemingen die aan de slag gaan met ISO 26000 om hun inspanningen ook te meten en erover te communiceren.

ACTUNITED

ACTUNITED is een multidisciplinair team en partner network. Wij bevorderen sociaal ondernemerschap, de gezamenlijke ontwikkeling van duurzame...

Expertise

We ondersteunen de duurzame ontwikkeling van bedrijven met 3 innovatieve werkvormen op maat van...

Allanta vzw

Allanta ontwikkelde zich van een toonaangevende business partner voor de automobielsector, de voedingssector en de medical devices sector tot...

Expertise

Bij Allanta kan u terecht voor praktijkgerichte opleidingen en consultancy omtrent onder meer...

AS4

AS4 is een erkend adviesbureau dat ondernemingen adviseert en ondersteunt op het gebied van kwaliteitszorg en managementsystemen met het oog op...

Expertise

AS4 onderscheidt zich door naast hoogstaande theoretische bijstand ook een praktische benadering...

Axudo

Axudo wil organisaties succesvoller maken door maatschappelijk verantwoord ondernemen in hun DNA op te nemen!

Expertise

Ik ben een enthousiaste en gedreven process analist die haar kennis van processen en systemen wil...

Bread2B

Vanuit het project Bread2B kunnen we dienstverlening aanbieden over volgende onderwerpen:...

Expertise

Ontwikkelen, optimaliseren en vermarkten van voedingsmiddelen op basis van reststromen, met...

CAP conseil

Onze taak is het identificeren en verbeteren van de maatschappelijke toegevoegde waarde van onze klanten: hun belang, hun rol en hun impact. Aan...

Expertise

To improve our customers’ added values by providing advice, training, methods and tools that help...

Terug naar boven