De Kringwinkel wint de ‘Qrf Retail Sustainability Award’

campagnebeeld meest duurzame retailer

Na kledingketen JBC in 2017, wint De Kringwinkel dit jaar met 33% van de stemmen de ‘Qrf Retail Sustainability Award’.

In de afgelopen maanden brachten ruim 165.000 Belgische consumenten hun stem op hun favoriete (web)winkel.

De Kringwinkel kwam op 29 november uit de bus als winnaar van de ‘Qrf Retail Sustainability Award’.

Deze categorie telde in totaal 5 genomineerden:

  • Bel&Bo
  • Lush
  • Lidl
  • De Kringwinkel
  • Juttu.

De naam van de winnaar is voor 50% bepaald door een vakjury en 50% door consumenten.

Gerelateerde duurzame ontwikkelingsdoelstellingen (SDG's)
Toevoegen aan mijn bundel

Voeg dit praktijkvoorbeeld of andere inspiratie of evenementen toe aan uw bundel. U kan uw bundel vervolgens als één pdf document downloaden.

Voeg toe aan mijn bundel
Gepubliceerd op
17 december 2018
Terug naar boven
Terug naar boven