Marketing voor duurzame gedragsverandering

Agenda

Gedragswetenschappers hebben een heleboel kennis, modellen en tools over hoe je mensen hun gedrag duurzaam kan beïnvloeden. Deze kennis bereikt niet altijd de mensen en organisaties die een positieve impact (willen) maken. Tijdens deze driedaagse workshop neem je een duik in deze materie.

Prijs

1000 euro

Wat?

Traject dat de inzichten uit de gedragswetenschappen praktisch bruikbaar maakt voor iedereen die een positieve impact nastreeft.

Waarom?

Gedragswetenschappers hebben een heleboel kennis, modellen en tools over hoe je mensen hun gedrag kan beïnvloeden. Deze kennis bereikt niet altijd de mensen en organisaties die een positieve impact (willen) maken.

Hoe?

We gebruiken een stappenplan dat wetenschappelijk onderbouwd is en toch meteen getoetst aan de praktijk. Je krijgt vooral zelf inzicht in de technieken en kennis rond gedragsverandering zodat je zelf strategieën kan opstellen en laten uitwerken. Jij staat aan het roer.

We meten en evalueren zodat we ook meteen de impact kunnen aantonen.

Met wie?

Nena Baeyens werkte meer dan tien jaar als communicatieverantwoordelijke bij EVA vzw/ProVeg België en leerde er dankzij Donderdag Veggiedag alles over succesvolle gedragsverandering in de praktijk. Sinds 2021 verdiept ze zich in de theorie als onderzoeker aan HOGENT binnen het Research Centre for Sustainable Organizations .

Dr. Evelynn Devos deed 5 jaar onderzoek naar consumentengedrag aan de Universiteit Gent met een doctoraat in bedrijfseconomie. Momenteel is ze lector marketing en onderzoeker aan HOGENT binnen het Research Centre for Sustainable Organizations.

Datum

30 mei - 13 juni 2024

Locatie

Gent
België

Organised by

HOGENT

Toevoegen aan mijn favorieten

Voeg dit praktijkvoorbeeld of andere inspiratie of evenementen toe aan uw favorieten. U kan uw favorieten vervolgens als één pdf document downloaden.