Duurzame klantenrelaties

Duurzame klantenrelaties gaan zowel over het tot stand brengen als – misschien nog meer – het in stand houden van de bedrijfsrelaties met klanten.  Bedrijven die enkel gaan voor kortetermijnwinst en geen tijd steken in de duurzaamheid van relaties, loopt het risico er op lange termijn bij te verliezen. Bovendien kunnen bedrijven een invloed uitoefenen op het consumentenpatroon en zo de samenleving verduurzamen. Thema's als duurzame marketing, privacy, veilige en gezonde producten, klanttevredenheid en duurzame consumptie zijn vallen hier ook onder.

Meer lezen over Duurzame klantenrelaties

Nieuw

Instrument: MVO-scan
Steeds meer bedrijven en organisaties doen inspanningen om hun maatschappelijke verantwoordelijkheid...
Instrument: Horizons: ontwikkelingstool voor duurzaamheids- en innovatiestrategie
Binnen welke ecologische grenzen moet een organisatie blijven in een duurzame economie en wat zijn d...
Social media belangrijk instrument voor duurzaamheidscommunicatie wereldwijde marktleiders
Kan cultuur de wereld redden?

Praktijkvoorbeeld in de kijker

Redactiebureau Palindroom doet aan duurzame mobiliteit

Het redactiebureau Palindroom - Architectura kreeg een eervolle vermelding op de Business Mobility Awards 2014. Het is een erkenning voor de inspanningen die de KMO levert op vlak van duurzame mobiliteit. 

Redactiebureau Palindroom slaagt er namelijk in om meer dan 70% van alle verplaatsingen af te leggen zonder auto. Over de andere inspanningen die Palindroom levert en haar motivatie hierachter, pikten we een interview met zaakvoerder Rik Neven op.  



Navigatie


Zoeken



© MVO Vlaanderen Koning Albert-II laan 35 bus 20, 1030 Brussel info@mvovlaanderen.be tel. +32 (0)3 877 16 04 disclaimer
MVO Vlaanderen is een initiatief van Vlaamse overheid naar boven